Technológia Dynastar
Prehľad Technológií Dynastar



TECHNOLÓGIA Autodrive
Dynastar vyvinul Autodrive technológiu - koncepciu, ktorá prináša mimoriadne zvýšenie úžitkových vlastností lyží všetkých kategórií. Vzniká tak nová dynamika lyžovania, ktorá prepožičiava modernej jazde po hrane nový rozmer - presné nasadenie a nabehnutia oblúka, dokonalý prenos síl pri vedení oblúku, zrýchlenie v jeho konci, vysoká celková stabilita lyže, dokonalé držanie na ľade. Tajomstvo technológie Autodrivespočíva v integrácii trojkonštrukčných technológií (škrupinová špička, klasická sendvičová konštrukcia stredu a pätky lyže s bočnými stenami, klzko uchytená doska) do jednej lyže spoločne s unikátnou konštrukciou dosky.
Integrácia troch konštrukčných technológií

[1] ŠPIČKA. Presné vedenie lyže v oboch smeroch ohybe - v skute a vo flexi. Zachovanie energie, stabilita po celej dĺžke, vynikajúco hranené, predvídateľnosť.
[2] DESKA. Klzko uchytená podložka viazanie pre optimálne vedenie lyže do oblúka, nižšie úsilie pre ovládanie, kontrola presnosti.
[3] PATKA.Spôsobuje akceleračný efekt, ktorý zabezpečí rýchly prechod do ďalšieho oblúku bez straty rýchlosti a kontroly priebehu oblúka - nedochádza ku šmyku lyže, tá ide stále po hrane. Kontrola, silná podpora akcelerácie pri výjazde z oblúka.
TECHNOLÓGIE Autodrive FLUID
Nová technológia Autodrive Fluid dodáva jazde energiu a presnosť. Umožňuje prirodzenejší priehyb lyže a pozýva tak lyžiarov do ešte nepoznaného sveta carvingu. Systém Autodrive Fluid nielen optimalizuje všetky fázy oblúka (pevnejšie držanie a účinnejšia spätná reakcia), ale aj zdokonaľuje prepojenie jednotlivých mechanických prvkov lyže (špička, stred, pätka) aj jednotlivých fáz oblúka (začatie, vedenie a ukončenie).

[1] a) Stredná doska: prepája tri mechanické prvky lyže.
b) Gumový tlmič nárazov
[2] a) Doska je pri začatí oblúka v úzkom spojení so škrupinou lyže a umožňuje jej presné ovládanie.
[3] Doska z titanal funguje ako zvýšená bočnica a vďaka svojej pevnosti umožňuje efektívny prenos síl.
[4] V oblúku sa platňa voľne prehýba a umožňuje presné ovládanie prehnutia lyže.
[5] Akonáhle sa uvoľní zaťaženie lyže, stlačená pružina prenesie všetku uloženú energiu do patky.
Technológia Autodrive
[1] Autodrive FLEX
Závodná doska používa patentovanú technológiu spájajúcu škrupinovú a sendvičovú konštrukciu lyží s rôzne vysokými bočnicami, osadenými dvojdielnou prepojenou doskou. Energia nahromadená v strede lyže pod topánkou pôsobí cielene v troch smeroch a dodáva lyži vynikajúce držanie a stabilitu v oblúku. Výsledným efektom je presnosť, skvelé držanie a razantný výjazd z oblúka.

[2] Autodrive rebound SYSTEM
Technológia Autodrive s titanalovou alebo kompozitovou doskou. Medzi dosku a lyžu sú navyše pridané 4 vložky z polyméru (Rebound System), ktoré pracujú v podstate na princípe pružiny alebo vzduchového vankúša. Tlmí nárazy, pri nájazde do oblúka "vstrebávajú" energiu a pri výjazde z neho ju naopak uvoľňujú.Prednosti - vyššia akcelerácia pri výjazde z oblúka, výborná kontrola, perfektný kontakt lyže so snehom, presnosť.

[3] Autodrive SD
Prepojenie sendvičovej a škrupinovej konštrukcie. Charakter konštrukcie umožňuje schopnosť materiálov, z ktorých sú lyže vyrobené, pohlcovať nepríjemné vibrácie a nerovnosti. Zvlášť tvarovaná pätka lyže umožňuje stálu kontrolu lyže a spôsobuje akceleračný efekt. Prednosti - perfektné držanie na ľade, presné ovládanie v priebehu celého oblúku, vyššia istota aj vo vysokej rýchlosti a na ľade.

[4] Autodrive W EXCLUSIVE
Technológia určená výhradne pre ženy, kombinujúca škrupinovú a sendvičovú konštrukciu u väčšiny modelov s dvojdielnou doskou, ktorá zlepšuje kontakt lyže so snehom. Výsledkom je lepšia kontrola nad lyžami, jednoduché a príjemné ovládanie a teda aj pôžitok s minimom námahy. Tvarovanie pätky lyže napomáha k lepšej sagitálnej rovnováhe. Zvýšená vertikálna bočnica presne zodpovedá spôsobu, akým ženy typicky premietajú tlak do hrán lyží.

[5] Autodrive FLUID
NOVÁ Technológia Autodrive Fluid nielen optimalizuje všetky fázy oblúka (pevnejšie držanie a účinnejšia spätná reakcia), ale aj zdokonaľuje prepojenie jednotlivých mechanických prvkov lyže (špička, stred, pätka) aj jednotlivých fáz oblúka (začatie, vedenie a ukončenie).
